- ERYICA (2018). Euroopa noorteinfo harta. https://harno.ee/sites/default/files/documents/2021-03/European_Youth_Information_Charter_2018_EE_A4_v1_0.pdf
- Eshet-Alkalai, Y. (2004). Digital literacy: A conceptual framework for survival skills in the digital era. Journal of educational multimedia and hypermedia, 13(1), 93-106.
- Harno (2024). Digipädevus õppekavades ja ülesanded digipädevuse kujundamiseks. https://oppekava.ee/digipadevus-oppekavades/
- HTM. (2016). Noorteinfo teenuse kättesaadavuse ja kasutajamugavuse tõstmise analüüs. https://ank.ee/wp-content/uploads/2017/02/EY_HTM_noorteinfo_aruanne_12.10.16.pdf
- HTM (2024). Meediapädevus. https://www.hm.ee/uldharidus-ja-noored/meediapadevus
- Jurkov, K., Kruusmaa, S., Tamm, H., & Käger, M. (2024). Eesti noortekeskuste ülevaade 2023. Balti Uuringute Instituut.https://doi.org/10.23657/3YHN-6T27
- Kutsekoda SA (2025). Kutsestandardid: Noorsootöötaja, tase 5. https://www.kutseregister.ee/ctrl/et/Standardid/vaata/11094711
- Laine, M. (2024). Eestis kinnitab kanda paremäärmuslik rühmitus. Selle alaealised liikmed viisid ohvri metsa ning filmisid tema piinamist ja alandamist. Delfi. https://www.delfi.ee/artikkel/120283953/eestis-kinnitab-kanda-paremaarmuslik-ruhmitus-selle-alaealised-liikmed-viisid-ohvri-metsa-ning-filmisid-tema-piinamist-ja-alandamist
- Leemet, A., Ungro, A. (2022). Tööelu üldoskused: liigitus ja vajadused. Lühiaruanne. Tallinn: SA Kutsekoda. https://uuringud.oska.kutsekoda.ee/assets/files/uldoskused/tooelu-uldoskused-liigitus-ja-vajadused-luhiaruanne.pdf
- Murumaa-Mengel, M. (2022). Infosõjas saab noorsootöötaja olla verbaalse ja visuaalse info analüüsi süda. Ajakiri MIHUS 36/2022. https://mihus.mitteformaalne.ee/infosojas-saab-noorsootootaja-olla-verbaalse-ja-visuaalse-info-analuusi-suda/
- Nesladek, A., Bougeard, M-H. & Ghorbanian, M. (2025) YouthInfoQuest final report.
- https://api.hp.edu.ee/sites/default/files/2025-03/Youth%20Info%20Quest.pdf
- Piksööt, J. (2024). Kiusamise levimus Eesti noorte seas ja sellega seotud tegurid. Ajakiri Sotsiaaltöö 2/2024. https://www.tai.ee/et/sotsiaaltoo/kiusamise-levimus-eesti-noorte-seas-ja-sellega-seotud-tegurid
- Saks, K., Klopets, M., Hämmal, J., Kaljuste, K. E., Petermann A., Klesment, I. ja Parder, M.-L. (2024). Laste internetikasutus ning võimalused internetis toimuva laste seksuaalse väärkohtlemise ennetamiseks. Kantar Emor. https://www.politsei.ee/files/2024-11/lopparuanne-ppa-laste-ja-noorte-uuring.pdf
- Spires, H., Bartlett, M. (2012). Digital literacies and learning: Designing a path forward. Friday Institute White Paper Series, 5.
- Sukk, M., Soo, K. (2018). EU Kids Online’i Eesti 2018. aasta uuringu esialgsed tulemused. Kalmus, V., Kurvits, R., Siibak, A. (toim). Tartu: Tartu Ülikool, ühiskonnateaduste instituut. https://sisu.ut.ee/euko/
- Tall, K. (2015). Nõustamise alused veebipõhisele nõustajale. Tartu.
- Tammoja, K. (2024). Infovastupidavus – ole inforuumis valvas. Ajakiri Kaitse Kodu! nr 1 2024. https://issuu.com/kaitse_kodu/docs/kaitse_kodu_01_2024_veeb/s/42392985
- Vainu, V., Södor, K., Strapatšuk, I., Korberg, E., Merusk, K., Aren, H., Kaldaru, H. (2023). Noorte infovajaduste ning kohaliku ja riikliku tasandi noorteinfo kvaliteedi ning kättesaadavuse analüüs. Haridus- ja Noorteamet, Euroopa Sotsiaalfond. https://haridusportaal.edu.ee/uuringud/noorte-infovajaduste-ning-kohaliku-ja-riikliku-tasandi-noorteinfo-kvaliteedi-ning