Noorteinfotöö kolmas etapp on noorteinfo loomine. Selleks, et alginformatsioonist saaks noorteinfo, on vaja kogutud informatsioon analüüsida, võttes sealt ainult vajalik informatsioon, seejärel lihtsustada ning muuta noore jaoks arusaadavale kujule.
Noorteinfo loomine on mitme osaline töö. Et informatsioon täidaks oma eesmärki, on tarvis mõelda selle sisule, vormile ja kujundusele ning kanalile, kus ja kuidas informatsiooni edastatakse. Noorteinfo sisu loomisel tuleb lähtuda konkreetsusest ja lihtsusest – loodav informatsioon peab olema lühike, selge ja vältima keerulist ametlikku sõnastust. Samuti hästi struktureeritud, köitev ja sisutihe ning liigse „mürata” (Innove, 2008). Euroopa noorteinfo harta (ERYICA, 2018) rõhutab, et noortele suunatud informatsioon peab olema usaldusväärne, täpne, asjakohane ja kergesti mõistetav. Samuti peab info olema esitatud neutraalselt (kallutamata, ei rõhuta seisukohti ja arvamusi jt), tuginema usaldusväärsetele allikatele ning kohandatud sihtrühmale vastavalt. Lisaks on oluline, et info juurde on lisatud allikad või viidatud info päritolule. Samuti peab info jagamisel tagama selle, et noortel oleks vajadusel võimalus esitada küsimusi ja leida infot neile sobival viisil, näiteks tekstiliselt, videote või hoopis vestlusrobotite kaudu.
Pilkupüüdvad ja kvaliteetsed kujundused aitavad saavutada noorte tähelepanu ning usaldust. Keerukamat informatsiooni aitavad edastada ja noorel paremini mõista infograafikud, kujundused videod ja lühikesed animatsioonid. Samuti tuleb informatsiooni loomise ajal mõelda sellele, millises kanalis või kujul seda jagatakse. Noorte puhul tasub alati ikka eelistada neid kanaleid, mis on nende jaoks atraktiivsed nagu Instagram, TikTok ja YouTube, et tagada informatsiooni parem kättesaadavus ja noorte kaasatus.
Siin etapis on võimalik kaasata ka noori, näiteks huvitegevuse või noorteaktiivi kaudu. Tegevusteks võib olla plakatite loomine, video tegemine või artiklite kirjutamine jmt ning sisuks on noorte endi soovitud vastused küsimustele või näiteks sündmuse reklaam.