Noorsootöö ja noorteinfo harta põhimõtteid järgides on noorteinfotöö keskmes ja esikohal noorte vajadustest lähtumise ja kaasamise läbimõtlemine. Kvaliteetse noorteinfotöö pakkumiseks on aga oluline noorsootöötajate kujunemine kompetentseteks ning meisterlikeks noorteinfotöötajateks. See teekond hõlmab nii individuaalset järjepidevat õppimist kui ka õppimist toetava organisatsiooni tuge. Individuaalse õppimise kavandamisel saavad noorteinfoga töötavad spetsialistid võtta aluseks nii Eesti noorsootöötaja kutsestandardi kui ka detailsema Euroopa noorteinfotöötaja kompetentsimudeli. Kutsestandard ja mudel on heaks lähtekohaks hetkeseisu hindamisel ja edasise õpiteekonna kavandamisel.
Õppimist toetava organisatsiooni loomisel on noorsootöös tegutsevate asutuste juhtidel märkimisväärne roll, kus nad peavad tähelepanu pöörama individuaalse õppimise tugimisele, ehitama üles meeskondlikku üksteiselt õppimist, katsetamist ja uuenduste loomist, aga ka mõtlema oma õppimisele ja eeskujule. Selleks, et juhid ei jääks üksi, on kohalikel omavalitsustel noorsootööd, sh ka noorteinfoteenust arendades oluline olla süsteemne, järjepidev ning luua toetav keskkond, sh planeerida ressursid, koostöö, seire ja töötajaskonna professionaalse arengu toetamine.