Skip to content

Sissejuhatus

Käesolevas peatükis saavad käsiraamatu lugejad kaasa mõelda info rolli üle ühiskonnas ja eelkõige noorte elus. Peatükk aitab noorsootöötajal arutleda mitmete oluliste küsimuste üle seoses info, noorte, noorsootöö ja noorteinfoga. Otsitakse vastuseid sellele, kui kitsalt või laialt infoga seotud tegevusi käsitleda, millist infot noored vajavad, millal ja missugune info on kasulik, mis on noorteinfo roll ning kuidas info abil toetada noore osalemist ühiskonnas.

Peatükis on põhjalikumalt juttu noorte positiivse arengu toetamisest ning noorsootöö seostest õppimisega. Arutletakse selle üle, et info viibki õppimise, teadmiste ja tarkuseni, aga ka probleemide lahendamise, otsuste ja tegudeni, mis annab noorteinfole noorsootöö ühe osana äärmiselt olulise rolli ning mõtiskletakse pedagoogilise lähenemise üle noorsootöös ja noorteinfotöös. Esimene peatükk annab noorsootöötajatele vajalikud teadmised noorte arenguvajaduste kaardistamiseks, nende kaasamiseks ja teavitamiseks ning neile õppimiseks soodsa keskkonna loomiseks, tegevuse eesmärgistamiseks ja noorte motiveerimiseks. Noorsootöötajad leiavad siit ühtlasi häid mõtteid, kuidas avalikkusega noorsootööst rääkida.

Search