Kasutatud allikad

  • Batsleer, J. M. (2008). Informal Learning in Youth Work. SAGE Publications.
  • Buckland, M. K. (1991). Information as Thing. Journal of the American Society for Information Science. 42(5): 351-360.
  • Buzu, I. (2024). Artificial Intelligence (AI) and elections. https://participationpool.eu/resource/artificial-intelligence-ai-and-elections/
  • Cooper, T. (2018). Defining Youth Work: Exploring the Boundaries, Continuity and Diversity of Youth Work Practice. In Alldred, P; Cullen, F; Edwards, K; Fusco, D. (Eds.) The SAGE Handbook of Youth Work Practice, 3-18.
  • ENK (2017). Kutse-eetika noorsootöös. https://enk.ee/noorsootoo/noorsootootaja-kutse-eetika/
  • ERYICA (2018). Euroopa noorteinfo harta. Interneti allikas: https://entk.ee/wp-content/uploads/2018/09/European_Youth_Information_Charter_2018_EE_A4_v1.pdf
  • Herz, P.-R., Dawson, C., Cullen, T. A. (2015). Social Media Use and the Fear of Missing Out. Journal of Research on Technology in Education, Vol 47, Issue 4.
  • Hoikkala, T., Kuivakangas, J. (2017). Repa, Kirsti ja maisteri nuorisopedagogiikoiden pyörteissä – johdanto. Rmt: Hoikkala, T.; Kuivakangas, J. (toim-d) Kenen nuorisotyö? Yhteispedagogiikan kentät ja mahdollisuudet. Humanistinen Ammatikorkeakoulu.
  • Jüristo, K. (2023). Kuidas saada professionaalseks noorsootöötajaks. Õpetajaleht. https://opleht.ee/2023/01/kuidas-saada-professionaalseks-noorsootootajaks/
  • Kiilakoski, T., Kinnunen, V., Djupsund, R. (2018). Towards a Shared Vision of Youth Work: Developing a Worker-Based Youth Work Curriculum. Rmt: Alldred, P., Cullen, F., Edwards, K., Fusco, D. (toim-d) The SAGE Handbook of Youth Work Practice.
  • Kutsekoda. (2023). Noorsootöötaja kutsestandard.
  • Lanning, S. (2012). Concise Guide to Information Literacy. Libraries Unlimited.
  • Rannala, I.-E., Allekand, A. (2018). Key competences of non-formal learning in youth work: based on the example of Estonian open youth centres. International Journal of Open Youth Work, 2, 61−79.
  • Rannala, I-E., Karu, K. (2023). Usalduse ehitamine (töös) noortega ja koostöös kolleegidega. Õppematerjal. Tallinna Ülikool
  • Riigiteataja. (2010). Noorsootöö seadus. Interneti allikas: https://www.riigiteataja.ee/akt/103052017007
  • Sercombe, H. (2018). The Ethical Foundations of Youth Work as an International Profession. Rmt: Alldred, P., Cullen, F., Edwards, K., Fusco, D. (toim-d) The SAGE Handbook of Youth Work Practice.
  • Tyyskä, V. (2017). Conceptualizing and Theorizing Youth: global perspectives. Rmt: Holm, G. (toim) Contemporary Youth Research: Local Expressions and Global Connections. Routledge
  • Vershuuren, M., van Oers, H. (2018). Introduction. Rmt: Population Health Monitoring: Climbing the Information Pyramid. Springer Nature Switzerland.
  • Virkus, S., Lepik, A., Reimo, T. (toim-d). (2017). Infoteadused teoorias ja praktikas. Kõrgkooliõpik. TLÜ Kirjastus, Tallinn.
  • Virkus, S. (2009). Info hankimise ja otsinguprotsessi uurimisest. Õpiobjekt. Interneti allikas: https://www.tlu.ee/~sirvir/Infootsingu%20teooria/Info%20hankimise%20ja%20otsinguprotsessi%20uurimisest/piobjekti_tutvustus.html
  • Walker, J. A. (2016). Crafting the space between either and or: attending the role of words, young people and public will. Rmt: Siurala, L., Coussée, F., Suurpää, L. (toim-d) The History of Youth work in Europe Vol 5, p. 11–23. Council of Europe.

Teeviit teemakuud 2026 - vasta küsitlusele!

Noorteinfoportaal Teeviit võtab iga kuu fookusesse ühe kindla teema. Nii teeme ka 2026. aastal!  

Oled noor või noortega töötav spetsialist?

Ootame Sind vastama küsimustikule, et selgitada välja noorte jaoks kõige olulisemad ja põletavamad teemad. Loome sisendi põhjal teemakuud, artiklid ning kogemus- ja persoonilood. 

Vasta küsitlusele ja jäta oma e-mail, kui soovid osaleda Apple AirPods Pro kõrvaklappide loosis!

Küsimustik on avatud 17. novembrini 2025.

Rohkem infot leiad teemakuude kohta postituseset Teemakuud 2026.

Search