Osale noorteinfo meistriklassis: sotsiaalmeedia

Tahaksid uuel aastal jõuda paremini noorteni? Viia oma asutuse sotsiaalmeedia kanalid uuele tasemele? Haridus- ja Noorteamet kutsub Sind osalema praktilises noorteinfo meistriklassis, mis keskendub sotsiaalmeediale noorteinfotöö kontekstis.

Koolituspäeval räägime tulemuslikkust noorteinfotööst sotsiaalmeedia keskkondades. Koolitusel saad praktilisi oskuseid Instagrami, Snapchati ja TikToki sisuloomeks ning seada järgmiseks kolmeks kuuks eesmärgid koos konkreetsete tegevussammudega. Lisaks arutleme noorsootöötaja persoonibrändist ja mainekujundusest.

Koolitusele on oodatud kõik noortega töötavad spetsialistid (noorsootöötajad, huvijuhid, noortejuhid, ringijuhid jt), kes oma igapäevatöös tegelevad ka noorteinfotööga. 

Koolituse maht on 16 tundi. Koolitusel osalemine on tasuta. Koolitus toimub kahes grupis (vali endale sobiv). 

I grupp 21.-22. november 2024 Tallinnas/Harjumaal

II grupp 11.-12. detsember 2024 Tartus 

Koolituse täpsem aja- ja sisukava saadetakse registreerunutele. Koolituse esimene päev algab 9.30 ja lõppeb 18.00, teine päev kell 9.00 – 17.00 Registreerimine on avatud kuni 14. novembrini 2024.

Koolitaja

Koolitust viib läbi Robin Pass Social Buzz agentuurist.

Robin Passi teekond ettevõtjana sai alguse juba 16. aastasena. Turundus on teda erinevate projektide ning ettevõtmiste juures enim paelunud, seega loogiliselt jõudis ta enda agentuuri Social Buzz asutamiseni. Social Buzz pakub erinevaid teenuseid: sotsiaalmeedia haldus, sisuloome, turunduskampaaniate loovjuhtimine, videoproduktsioon ja koolitused. Enim on silma paistud TikToki turunduses ja klientide nimekirjast võib leida kodumaised kui ka rahvusvahelisi brände: Balti Jaama Turg, Keskturg, Wolt, Vapiano, Lõunakeskus, Eesti Muusikaauhinnad, MySushi, Chopsticks, Sportland, Olybet Bar & Grill, Premia, Maxima jne. Enda seniseks suurimaks turundusalaseks saavutuseks peab Robin Mamma persoonibrändi loomist, kes on aastaga sotsiaalmeedias võitnud sadade tuhandete inimeste südamed ja kogunud miljoneid vaatamisi. Keskturu sotsiaalmeedia kampaania ja Mamma brändi eest võideti ka 2024. aastal kaks Kuldmuna. 

Noorteinfo meistriklassi korraldab Haridus- ja Noorteamet. Tutvu noorteinfo materjalidega ja käsiraamatuga siin lehel.

Lisainfo ja küsimused:

Kaie Pranno

noorteinfo peaekspert

kaie.pranno@harno.ee

56288687

Skip to content