fbpx

OSALE: Meediapädevuse nädal otsib logo!

22.-28. märtsil 2021 toimub meediapädevuse nädal, mille käigus pöörame tähelepanu tehisintellektile ja andmekirjaoskusele, netiketile, meedia- ja infokirjaoskusele, online ja offline elu tasakaalule, digitaalsele jalajäljele ning sotsiaalmeedia mõjudele.

Meediapädevuse nädal aga ootab oma logo, mis kõnetaks iga inimest ja rõhutaks meie vastutust meediakäitumises. Parimate logokavandite loojad saavad valida endale ise auhinnaks kinkepiletid kas AHHAA keskusesse Tartus või Energia Avastuskeskusesse ja PROTO Avastustehasesse Tallinnas.

Tingimused:

  • Võistlustöö peab olema vähemalt 20 x 20 cm, JPG või TIF formaadis.
  • Logo sobib kasutamiseks veebis ja erinevate meediatoodete signatuurides (treilerid, esitlused jmt).
  • Konkursi võitnud logo võetakse kasutusele meediapädevuse nädala sümboolikana koos kõigi autoriõigustega.
  • Osaleda võivad nii üldharidus-. kutse- kui ka huvikoolide õpilased üksi või rühmas, kasutada võib nii õpetajate, noorsootöötajate kui ka huviringide juhendajate abi.

Ideekavandite hindamisel arvestatavad kriteeriumid:

  • logo seotus meedipädevusega;
  • logo atraktiivsus ja mõistetavus;
  • logo originaalsus ja kaasaegsus;
  • logo kasutamise võimalusterohkus eri meediumites.

Parimat kavandit, mis vastab kõikidele kriteeriumitele, täiendatakse professionaalses büroos ja sellest saab meediapädevuse nädala ametlik tunnus.

Võistlustööd palume saata hiljemalt 4. märtsil aadressile hele.liiv-tellmann@harno.ee. Kaaskirja palume lisada järgmised andmed:
– töö autori nimi,
– vanus,
– kool,
– kontakttelefon
– e-postiaadress
– juhendaja (koolist, huvikoolist vm).

Konkurss korraldatakse Haridus- ja Teadusministeeriumi, Riigikantselei ning Haridus- ja Noorteameti koostöös.

TAGASISIDE
×

Kirjuta meile oma arvamus