fbpx

Sündmused

Stressi ja ärevuse ohjamine liikumisega – millest alustada?

Stressi ja ärevuse ohjamine liikumisega – millest alustada?
▪️ Kuidas leida motivatsiooni liikuda, kui patareid on tühjad?
▪️ Millised muutusi enesetundes liikumine võiks tuua?
▪️ Kui palju liikuda, et „parem enesetunne“ kinni püüda?
▪️ Kui kaua võtab aega, et liikumine muutuks harjumuseks?
▪️ Mida teha, kui oled langenud depressiooni ja puudub soov liikuda? Kuidas nõiaringist ikkagi välja saada?
▪️ Millised alad ja tegevused on vaimse tervise seisukohalt eriti head?
▪️ Eksperdi soovitused, mis aitavad keerulistel aegadel pea selgena hoida!
Neid ja paljusid teisi huvitavaid teemasid avab vaimse tervise portaali Peaasi.ee koolitaja Elina Kivinukk, kes on hariduselt spordi- ja esinemispsühholoog. Koolitustel armastab ta keskenduda tõenduspõhistele, kuid praktilistele soovitustele. Vaimse tervise hoidmiseks harjutab teadlikult kolme positiivse psühholoogia võtet: treenib tänulikkust, harjutab heategusid ning peab päevikut. Teda intervjueerib liikumissõber Carine Jessica Kostla.
Vaata lisa ja registreeri:
https://www.facebook.com/events/818778845379871/
0
TAGASISIDE
×

Kirjuta meile oma arvamus